9 januari 2013

Een nieuw begin


Het begin van dit blog geeft mij hetzelfde gevoel dat ik ieder jaar weer krijg als ik  een nieuwe agenda heb gekocht: alle bladzijden nog heerlijk blanco maar met een zekere nieuwsgierigheid hoe deze ingevuld zullen gaan worden. Plannen zijn en worden gemaakt, maar de tijd zal hier vorm en invulling aan geven. Zo ook bij dit blog.
Je zult hier geen spraakmakende of wereldschokkende dingen aantreffen, maar alleen Ingedingen (dingen van Ingrid dus). Deze kunnen variëren van kringloopvondsten, ontwerpen voor mijn webwinkel tot gewoon huis-tuin-en-keuken-dingen. Kortom: de dingen die mijn leven kleur geven en die ik graag met jullie als lezer wil delen en waarvan ik  dan ook hoop dat we er samen van kunnen genieten.

Tot ziens op Ingedingen!

Ingrid
 
Flow agenda 2013

 

1 opmerking:

  1. Leuk, Ingrid, een eigen blog! Ik ga je met plezier volgen. Heel veel succes met bloggen. Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...