18 februari 2013

A star was born

Sterren zijn tijdloos, stoer en niet leeftijdsgebonden en daarmee dus heel geschikt voor jongens(kamers). Op dit moment zijn er ook nog eens veel leuke stofjes met sterretjes te koop en zelfs uit  materialen zoals tafelzeil, hout en verf kun je leuk sterren maken.
Kortom: voor mij allemaal redenen om sterren voor mijn ontwerpen te gebruiken en dat zijn er inmiddels héél veel:

 
 hier heb ik blauw geruit tafelzeil in stervorm geknipt
en op diverse meubeltjes geplakt

 
 
 
 
 
 
 
 blauw is toch wel favoriet bij veel klantjes

 
 
 
een baksteenmal krijgt een stoere
uitstraling met blauwe sterretjesstof
 
 
letterkussen


donkerblauw is ook leuk in combinatie met grijs
op deze speelgoedkist heb ik houten sterren geplakt
 
 
en op dit bedje zijn ze geverfd
grijs en aqua zijn een leuke combinatie
 
 
 
 
 
 
 
 
 sterren in rood-wit-blauw
(evt. in combinatie met aqua)
 
 
een vilten ster
 
 
en nog een baksteenmal
 

vissenslinger
 

kussentje in de vorm van een boot
 
 
een patchwork sprei
 
 
 
stars-and-stripes
meestal zijn het jongens die voor sterren kiezen,
maar héél soms heb ik een meisjesklant
 die een sterretje kiest
  
 
Zo, jullie hebben nu vast wel even genoeg sterretjes gezien.
 
 
 
 
PS veel van bovenstaande artikelen zijn inmiddels verkocht, maar informeer gerust wanneer
je belangstelling voor iets hebt; sommige artikelen zijn op bestelling nog wel leverbaar


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...