1 februari 2013

Aan de haak(naald) geslagen

Altijd leuk om na zoveel tijd weer eens in een (digitaal) fotoalbum te bladeren. Zo kwam ik allemaal foto's tegen uit de begintijd van mijn webwinkel. Ik had toen een totaal ander assortiment dan nu, waaronder veel gehaakte spulletjes die het vooral op markten (waar ik al heel lang niet meer op sta) goed deden. Via internet bleek hiervoor echter nauwelijks belangstelling en zo verdwenen ze langzaam maar zeker uit het assortiment.
Het meeste is inmiddels verkocht, maar gelukkig heb ik er nog wel foto's van:


babyspeelgoed/decoratie
 
 
*
 
 
gehaakte hartjes op hangertjes
 
 
*
  

hippe kinderhandtasjes
 
 
*
 
 
vlaggetjesslingers
 
 
*
 
 
en uiteraard dieren
 
 
*

Misschien dat je ook zin krijgt om de haaknaald (weer) eens ter hand te nemen? Op internet zijn heel veel leuke patroontjes en kleurtjes garen te vinden. Haakboeken zijn ook altijd nog, al dan niet tweedehands, verkrijgbaar.




Gezellig weekend!

Ingrid
 
 *
 
PS de echte kenner zal hebben gezien dat er 2 breisels tussen zitten!!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...