23 maart 2013

Feestelijke taartkleedjes

Taartkleedjes kun je snel, makkelijk én leuk verwerken. En ze zijn nog eens goedkoop ook: voor nog geen euro heb ik een pakje met 50 stuks van de kleinste maat gekocht. Met wat inpakpapier, lintjes en bloemetjes uit mijn voorraad heb ik dit leuke setje gemaakt.

 
 
*
 
 
het cadeautje heb ik ingepakt met een restje roze glimmend kaftpapier
daarna de taartkleedjes erop geplakt, een grijze strik erom en het bloemetje erop
 
*
 


 

deze cadeauzak heb ik zelf gemaakt van grijs kaftpapier
daarna de taartkleedjes er op geplakt en afgewerkt met een lintje en een vilten bloemetje
 
 
*
 
 

een hele mooie combinatie: roze en grijs mét de witte taartkleedjes
 
 
*
 
 

geen feest zonder slinger
 
 
Deze slinger is vrij eenvoudig te maken: de kleedjes vouw je om een lintje dubbel en plak je met een lijmstift vast. Ik heb ze dan om en om met een bloemetje beplakt. De lengte van de slinger kun je makkelijk zelf bepalen en je kunt natuurlijk ook een groter taartkleedje nemen of verschillende maten door elkaar gebruiken.
 
 
Ik heb nog wat taartkleedjes over en heb hier zelfs al wat ideeën voor....!!! Wordt dus zeer waarschijnlijk vervolgd.
 
 
Gezellig weekend!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...