9 april 2013

Allemaal bloemen

Afgelopen zondag was ik jarig en ben ik niet alleen met cadeautjes, maar ook met bloemen flink verwend. Uiteraard kon ik het niet laten om hier foto's van te maken. Zo kan ik er nog heel lang van genieten.
 
 
*


 *


*
 

Deze plant van zoonlief gaat wat langer mee dan de boeketten en heeft dan ook een plekje op mijn nieuwe bureau gekregen.
Het plantje heeft hij mede uitgekozen vanwege de bijzondere pot met de mooie tekst.
 
 

 
 
*



Een hortensia hóórt gewoon bij het voorjaar.
Hij staat nu binnen, maar als 'ie straks uitgebloeid is,
zetten we 'm gewoon in de tuin tussen de andere hortensia's.
Zo genieten we er de komende jaren ook nog van.


 
  
*
  
 
 
Een mooie orchidee doet het altijd goed.
 
 
 

Ik ben dus flink in de bloemetjes gezet en kan er zo wel weer een jaartje tegenaan.
 
 
 
Liefs,
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...