3 april 2013

Een vrolijke noot

Voor een klant, of beter gezegd voor haar dochter, heb ik vandaag een blokfluithoes gemaakt. De hoes geeft niet alleen een vrolijke noot aan haar blokfluit, ze kan 'm hierin ook netjes opbergen en makkelijk meenemen.











 
 
 
 
 
 
De klant heeft de stofjes passend bij haar dochter uitgezocht. Het rood heb ik voor de voorkant gebruikt, de achterkant is het roze stofje dat je via het klepje aan de voorkant ziet en voor de binnenkant heb ik de blauwe stof genomen. Dit blauw heb ik dan weer terug laten komen in het knoopje en het zigzagstiksel.
Een hoesje dus waar muziek in zit!!
 
  
 
 
PS uiteraard kun je bij mij een blokfluithoes in zelfgekozen kleuren/stofjes bestellen (via ingedingen.blog@gmail.com )
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...