23 april 2013

Mijn keukenkruidentuintje

Van dochterlief kreeg ik voor mijn verjaardag potjes om zelf keukenkruiden in te kweken. Om de recepten die ze erbij heeft gedaan te kunnen maken, moest ik de kruiden natuurlijk nog wel even zaaien. Vandaag dus. En met dit mooie weer kon ik dat zelfs lekker even in de tuin doen.











De potjes waren compleet met aarde en zaadjes en ik kon dus gelijk aan de slag. Op tapasprikkers heb ik dan nog even geschreven om welke kruiden het gaat.

 
 
 
 
 
Even water erbij,
 
 
 
 
 
naar binnen,
 
 
 
 
en nu afwachten tot de plantjes uitkomen en ik de recepten die ik erbij kreeg kan gaan maken. Die komen dan weer in een volgend blogstukje. Ik ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat de zaadjes tot eetbare plantjes zijn uitgegroeid en zal het dan ook nauwlettend in de gaten houden.
 
 
Groetjes,
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...