15 mei 2013

Eénig wonen

Een van mijn passies is toch wel het afstruinen van rommelmarkten en kringloopwinkels. Maar ook internet afstruinen vind ik erg leuk. Op zoek naar inspiratie en ideeën, maar ook om te ontdekken wat momenteel in is en om te zien waar anderen zoal mee bezig zijn.

En zo kwam het, dat ik tijdens een van deze 'internetstruintochten' op het blog Eénig Wonen stuitte. Een heerlijk eigentijds blog bomvol wooninspiratie en -ideeën. En struinend op dit blog kwam ik dan in de rubriek Oud Opnieuw terecht met allemaal gerestylede meubeltjes én.... een oproep om eigen foto's in te zenden. Daar hoefde ik uiteraard niet zo heel lang over na te denken, ik heb tenslotte meer dan genoeg 'materiaal' hiervoor.

Zo gezegd, zo gedaan. En vandaag staan dus een aantal van mijn ontwerpen op dit blog en nodig ik jullie bij deze uit om hier eens een kijkje te nemen.





Wie weet zijn jullie straks net zo enthousiast over dit blog als ik.
Veel kijkplezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...