23 mei 2013

Mooi roze

... is niet lelijk, zei de mevrouw van de kringloopwinkel waar ik deze bloempot voor 1 euro mocht meenemen. Op weg naar huis zat ik me alleen toch wel af te vragen hoe ze deze opmerking nou bedoelde. Vindt ze roze nou wel of niet mooi? Of ging het om de combinatie met deze, al zeg ik het zelf, toch wel wat ouderwetse bloempot of was het 'zomaar' een opmerking? Ik ben er nog steeds niet over uit. Maar ach, wat kan mij haar mening nou eigenlijk schelen?! Ik ben gewoon helemaal blij met deze mooie bloempot en daar gaat het uiteindelijk om.






Hoewel het nooit mijn lievelingskleur is geweest, betrap ik mezelf er wel op, dat ik regelmatig met roze 'vondsten' thuiskom.
Zo zag ik een poos geleden deze mooie kopjes bij de AH staan en ze waren ook nog eens afgeprijsd. Dat maakte mijn beslissing om ze aan te schaffen natuurlijk alleen maar makkelijker.




En zo ging het ook met deze mooi-roze-is-niet-lelijk-schaaltjes, eveneens uit het rek van afgeprijsde artikelen bij dito supermarkt.




En onderstaande multifunctionele schaaltjes (gewoon van de Hema) kon ik al helemaal niet weerstaan.




En inmiddels weet ik wel zeker dat de mevrouw van de kringloop gelijk heeft:
 "mooi roze is niet lelijk"  ;)
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...