19 mei 2013

Nog véél meer uiltjes!


Misschien zijn jullie de uiltjes kasthangers inmiddels zat, mijn klanten in ieder geval niet. En ik eerlijk gezegd ook niet.

Zo had ik een klant die 'm graag in zwart met fuchsia wilde en omdat bij mij (bijna) alles mogelijk is, heb ik er uiteraard een voor haar gemaakt. Een verrassende én leuke combinatie, zeker ook omdat ik zelf eigenlijk geen zwarte stofjes verwerk voor mijn webwinkel. Maar ik heb al vaker gemerkt dat klanten erg leuke ideeën hebben en ik sta hier dan ook graag voor open. Verder inspireert het soms ook andere klanten.






Heel lang waren er geen leuke stofjes voor jongens te vinden. Hierin is sinds kort gelukkig verandering in gekomen. Het blijven vaak wel stoffen met sterren, maar die zijn dan wel weer in verschillende kleuren en uitvoeringen verkrijgbaar, waardoor je toch ook iedere keer een ander resultaat krijgt. Ik heb gelijk maar eens twee nieuwe stofjes in de kasthangers verwerkt.



 
 
 
 


 
Er zijn vast nog -tig combinaties mogelijk en wie weet dat ik jullie er nog vaker mee ga vervelen ;)

 
Groetjes,
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...