31 augustus 2013

Een hemel(s)bedje

Soms koop ik een meubelstuk waar ik gewoon meteen mee aan de slag móet. Zoals met dit poppenbedje dat ik vorige week in een kringloopwinkel tegenkwam. Letterlijk een droombedje, want zo kom ik ze niet vaak, of beter gezegd: nooit, tegen (tot nu toe dan).


 verkocht
 
Voordat ik 'm helemaal laat zien, wil ik toch nog even laten zien hoe ik 'm kocht: wit met roze/lila spijlen (helaas niet heel erg goed te zien op de foto). Niks mis mee, maar omdat het hier en daar wat 'gebruikssporen' had, heb ik 'm wel onderhanden moeten nemen: schuren, gronden en verven (wit, uiteraard!!).
 
 



Ik heb er speciaal een leuk stofje voor gekocht (het grijze bloemetje) en deze met lapjes uit mijn voorraad gecombineerd. En zie hier het resultaat:




Om bij weg te dromen, toch?




De grijze sterretjesstof gebruik ik eigenlijk nooit voor meisjes, maar hier vond ik 'm verrassend leuk bij passen. Op het dekbedje heb ik een kanten lintje genaaid en een roze strikje met roosje.



 
Helemaal tevreden met het resultaat,
ga ik nu van de rest van mijn weekend genieten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...