9 augustus 2013

Mooie namen

De eerste bestellingen na mijn vakantie zijn inmiddels af. Dit waren o.a. opdrachten voor letterkussens. Die heb ik weliswaar al even in mijn assortiment, maar echt veel verkopen doe ik ze niet. Ligt misschien ook wel aan de stukprijs van 10 euro. Bij een lange naam kan dat natuurlijk flink oplopen, nog helemaal los van het feit dat je er ook plaats voor moet hebben. Ze zijn nl. ca. 27cm hoog.
Dus was ik ook erg verrast toen ik binnen 1 week twee bestellingen hiervoor kreeg en dan ook nog eens voor twee meisjes met bijzondere en mooie namen.







Hoewel je het er niet vanaf ziet, zit er toch wel behoorlijk wat werk in het maken van de letterkussens. Maar het resultaat blijft leuk, dus houd ik ze voorlopig nog in het assortiment.
Mocht je (nog eens) de andere kussens willen zien die ik voor klanten heb gemaakt, klik dan hier en hier


*

Verder kwam er ook nog een bestelling binnen voor houten letters. Ook voor een meisje en ook weer met een mooie naam. In tegenstelling tot de letterkussens, heb ik er hier wel al héél veel van verkocht.





 
 
 
Uiteraard maak ik ook letters voor jongens. Vlak voor mijn vakantie heb ik nog letters voor Rafi gemaakt. Ook weer zo'n mooie naam.
 
 

 
Mijn klanten mogen uiteraard altijd zelf de kleuren/stofjes bepalen. Vaak kiezen ze wel voor eenzelfde combinatie van stoffen, maar zo af en toe mag het ook wat anders zijn. Zo ben ik een keer begonnen met 2 verschillende stofjes op 1 letter te verwerken en nu zijn er steeds meer klanten die hiervoor kiezen.
Alles bij elkaar dus genoeg mogelijkheden!!
 
 
Het zonnetje schijnt nog heerlijk, dus maak er een gezellige (vakantie)dag van!! 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...