25 september 2013

Een granny square rugzakje

Vorige week had ik al laten zien dat ik met een projectje bezig was. Degenen die een gokje waagden wat dit zou kunnen worden, kwamen niet verder dan een sprei, maar gelukkig kun je van granny squares veel meer maar ook leukere dingen maken dan spreien, zoals bijvoorbeeld dit rugzakje.





De squares haken ging nog vrij snel. Het in elkaar zetten, een bodem haken en een randje voor een koordje en het koordje zelf kostte bijna net zoveel tijd.



 
 
 
Verder vond ik ook nog dat er een voering in moest komen. Kleinere spulletjes zoals pennen passen nl. makkelijk door de gehaakte gaatjes en het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die hierdoor kwijtraakt.
 
 
 
 
 
De onderkant heb ik passend bij de squares gemaakt.
 
 

 
 
En hiermee hangt het rugzakje klaar om verkocht te worden.
 
 
 
 
Ik heb inmiddels de smaak te pakken wat de granny squares betreft, dus er volgt vast nog wel meer hiervan. Maar nu ga ik eerst weer aan de slag voor een klant.
 
 
Gezellige dag nog!
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...