29 september 2013

Gehaakt vaasje

Het leuke van haken is, dat je makkelijk kunt kiezen tussen een groot of een (piep)klein project. Voor deze zondagmiddag heb ik voor een klein project gekozen: een jasje voor een vaasje, míjn penselenvaasje.


 
Ik bewaar mijn penselen al jaren in dit vaasje (wat eigenlijk een sapflesje is!) en na jaren van trouwe dienst vond ik dat 'ie nu toch wel een jasje verdiende. En zoals ik al zei: je hebt dit in een paar uurtjes af, dus zeer geschikt voor een relaxte zondagmiddag.


Als je eenmaal met 'jasjes haken' begint, kom je tot de ontdekking dat ze om steeds meer voorwerpen toch wel erg leuk staan. Na de appels en bekers zijn nu de vaasjes mijn nieuwe 'slachtoffers'. Eens kijken of ik nog meer leuks kan vinden.

Zoals jullie op de foto's kunnen zien schijnt hier de zon, dus gaan we daar nog even lekker van genieten.

 
Gezellige zondag nog!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...