13 september 2013

Rara, wat wordt dit?

Als je gelooft dat het leven uit fases bestaat, zou je kunnen zeggen dat ik me op dit moment in de 'haakfase' bevind. Komt denk ik ook wel een beetje omdat haken momenteel een rage is. Overal zie ik nl. leuke patroontjes, boekjes, ontwerpen, materiaal e.d.. Tja, dat gaat dan toch kriebelen.
De granny squares patroontjes vind ik zelf helemaal geweldig. Door gebruik van verschillende kleurtjes is het resultaat altijd weer totaal anders en verrassend en je kunt er zoveel leuks van maken.




Nu ben ik niet iemand van de grote projecten, dus een sprei (al helemaal niet voor een 2-persoonsbed!!) zal je me dan ook niet gauw zien maken. Maar aan een klein projectje van 32 squares wil ik me wel wagen. Een geheel eigen ontwerp, dus het is nog even afwachten of het zo wordt als ik in m'n hoofd heb.




Jullie zullen het daarom nog even met deze foto's moeten doen. Maar.... ik ben al op de helft.
Wordt dus (binnenkort?) vervolgd....!!


Wens ik jullie een fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...