3 september 2013

Verslingerd aan slingers

Kort geleden kwam ik op een haakblog een leuk patroon voor een slinger tegen: een granny square patroon, maar dan in de vorm van een driehoek. Oké, het doet de naam square (vierkant) geen eer aan, maar een insider herkent wel de techniek waarop dit patroon is gebaseerd.
Het leek me leuk om ook eens zo'n slinger te haken en omdat er momenteel veel wol in pasteltinten te koop is, besloot ik hieruit een combinatie te kiezen.






De slinger is helemaal naar mijn zin geworden en past, volgens mij, heel erg leuk in een baby- of jongenskamer. Hij is daarom dan ook via mijn webwinkel te koop.




Voor wie nieuwsgierig is naar de kleuren wol:
- intemporel beige
- phil etik craie
- cabotine azur

Ze zijn van het merk Phildar, maar omdat ik vooral naar de kleuren heb gekeken, zijn ze wel allemaal van een ander materiaal gemaakt. Ze haken (met naald 3,5) wel ietsjes verschillend t.o.v. elkaar, maar het is zeker goed te doen.





Gezellige week en geniet vooral nog van het mooie weer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...