27 september 2013

Warme bekers

Zoals ik vorige keer al schreef, kun je van granny squares héél veel meer en nóg leukere dingen maken dan alleen spreien. Dit keer heb ik ze gebruikt om er bekerjasjes van te maken. Even wat herfstkleurtjes bij elkaar gezocht en wat leuke patroontjes en zie hier het resultaat.



Of ze echt handig zijn in gebruik, moet nog blijken, maar decoratief zijn ze zeker wel. Ook leuk om cadeau te geven evt. in combinatie met een doos lekkere bonbons en/of wat verschillende thee- of koffiesoorten.





 verkocht
 
 
Ieder jasje heeft ook zijn eigen bijpassende knoop gekregen.
 
 
En eigenlijk is het wel een beetje zonde ze in de kast te zetten. Ze staan nl. ook leuk op tafel al dan niet verwerkt in een herfsttafereel.
 
Deze bekers met hun warme jasjes hou ik niet zelf, ze worden nl. verkocht en de opbrengst hiervan gaat naar een kindertehuis in Kenia. Je kunt ze dus bij Maisha, maar evt. ook via mij bestellen.
 
Wens ik jullie een gezellig weekend!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...