28 oktober 2013

Mokken...??

Nee, mokken doen we niet. Integendeel zelfs. Die zijn nl. allemaal verkocht. En daar bedoel ik dan de bekers met de bekerwarmers mee t.b.v. het kindertehuis in Kenia (voor wie het gemist heeft, zie het blog Maisha van dochterlief). Ze vallen blijkbaar goed in de smaak. Waarschijnlijk dat de tijd van het jaar ook een beetje meewerkt?! Hoogste tijd dus om nieuwe te gaan maken.


De afgelopen week heb ik deze paarse bekerwarmers gemaakt en ook die zijn al verkocht.

 
 
Alle bekerwarmers (tot nu toe) nog even bij elkaar.

 
 
Ondertussen (of eigenlijk tussendoor) was ik ook al begonnen aan een tas waar ik mijn haakwerkjes in op kan bergen (dan kan de lelijke plastic tas die ik nog steeds hiervoor gebruik eindelijk weg). De squares hiervoor zijn al klaar. Nu nog in elkaar zetten en er een mooi geheel van maken. Wordt dus vervolgd.
 



Wens ik jullie hiermee een goede (werk)week toe
en hoop dat de storm van vandaag niet al teveel sporen heeft achtergelaten.
 
Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...