14 oktober 2013

Mooi voor meisjes

Degenen die dit blog ook volgen via Facebook konden al een glimp opvangen van een van mijn nieuwe ontwerpen. De afgelopen dagen heb ik nl. het (borden)rekje omgetoverd tot een rekje waar meidenspullen een mooi plekje hebben.


 
 
Het van oorsprong (uiteraard!) bruine rekje moest natuurlijk eerst wit geverfd worden. De accenten, zoals het ornamentje bovenaan en de sierrandjes heb ik dan roze geverfd.



 
 

Het rekje is geschikt voor make-up spulletjes, sieraden en wat meiden zoal meer koesteren en staat vanaf nu te koop in mijn webwinkel.


 
 
En zo zag het rekje er uit voordat het door mij onderhanden werd genomen (ik verbaas me er zelf nog steeds over hoe iets er dan zo anders uitziet).
 
 



Ondertussen ben ik alweer begonnen aan wat nieuwe ontwerpen. Dit keer dan voor jongens. Nieuwsgierig? Neem een kijkje op mijn Facebook pagina.

 
Groetjes,






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...