6 november 2013

Koken in stijl

Voor mijn webwinkel gebruik ik eigenlijk altijd tweedehands meubeltjes die ik dan verf en daarna opleuk. Maar onlangs heeft mijn paps speciaal voor mijn webwinkel een leuk fornuisje gemaakt. Helemaal nieuw dus. Ik kon daar volgens hem vast wel iets leuks van maken?! Nou, die uitdaging durfde ik wel aan te gaan.


verkocht 
 
Het blankhouten fornuis heb ik (uiteraard!?) eerst wit geverfd.

 
 
Daarna heb ik de kookplaten en de knoppen roze geverfd. Voor het gordijntje heb ik speciaal een mooi stofje gekocht. Heel toepasselijk met cup cakes erop. Achter het gordijntje kan de keukenprinses dan netjes haar kookspulletjes opbergen.
 
 
 
Aan de zijkant kan dan de handdoek/theedoek opgehangen worden. Deze heb ik van een roze ruitjesstof gemaakt en afgewerkt met een strook cupcakestof.

 
 
 
Een setje keukengerei mag natuurlijk ook niet ontbreken.
 
 
 
En zo werd het fornuisje een droomkeuken. Een geslaagd vader-dochter project dus.

 

Groetjes,
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...