14 november 2013

Sterrenparade

De afgelopen week heb ik voor twee verschillende opdrachten weer eens sterrenstofjes gebruikt. De ene klant wilde zes sterren in rood-wit-blauwe stofjes om ze als kasthanger in de kamer van haar zoon op te hangen.


 

 
 
Ik heb de kleuren zodanig gecombineerd, dat de sterren allemaal verschillend zijn, maar dat het toch een geheel vormt. Voor de lusjes heb ik verschillende lintjes gebruikt.


 
 
 
 
Een andere klant wilde voor haar stoere dochter de letter D hebben. Nee, geen chocoladeletter, maar een letter van stof. Hij wordt dan wel namens de Sint cadeau gegeven.
 
 


Vanmiddag leg ik de laatste hand aan een speelgoedbankje voor een klant, maar daar binnenkort meer over (degenen die mij op Facebook  volgen hebben 'm al kunnen zien, alleen nog niet met de naam er op).
 
 
Tot dan.
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...