21 november 2013

XL Sterren

Nog een beetje voortbordurend op de sterren die ik vorige week heb gemaakt (zie sterrenparade), heb ik de afgelopen dagen aan sterrenkussens voor mijn webwinkel gewerkt.
Daar sterren meestal gebruikt worden voor jongens, heb ik bij de keuze van de stofjes hier rekening mee gehouden, maar ik denk dat de sterren het ook leuk zullen doen in stofjes voor meisjes.


 
 
Deze lichtblauwe stofjes vind ik zelf erg leuk voor een babykamer. En je hebt hiermee evt. ook een origineel kraamcadeau.


 
 
Het tweede kussen heb ik van wat stoerdere stoffen gemaakt. Ze zijn daardoor ook geschikt voor wat grotere jongens.


De voorkant heb ik van een stoere maritieme stof gemaakt en voor de zijkanten heb ik een bijpassende sterrenstof gebruikt.

 
 
Altijd weer leuk om te zien dat andere stofjes (kleuren) weer een hele andere uitstraling geven aan hetzelfde patroon. De kussens zijn overigens ca. 37cm groot en ca. 6cm dik. Uiteraard zijn ze ook in andere kleuren te bestellen. Wat dat betreft zijn er oneindig veel mogelijkheden. Zelfs straks voor de kerst.....!!!
 

Groetjes,
 
 
 
 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...