6 december 2013

Supersterren

Op dit moment zijn sterren bij mijn klanten razend populair. Ze worden in alle maten en kleuren besteld. Zowel voor jongens als voor meisjes. De klanten komen zelf vaak met hele leuke ideeën, die ik dan weer met veel plezier uitwerk.

Zo wilde een klant de XL ster in het roze mét een opbergzakje aan de voorkant. In dit opbergzakje past dan een knuffel (voor de foto heb ik er, bij gebrek aan een geschikte knuffel, even wat hartjes in gedaan).

 
Voor de voorkant heb ik een stipjesstof met een sterretjesstof gecombineerd en afgewerkt met een bijpassend roze kantje en strikje.
De achterkant is alleen met de stipjesstof en voor de zijkant heb ik een ruitjesstof genomen.
 


 
 
Een andere klant wilde de kasthangers in lichtblauw en grijs hebben.
 
 
 
De buitenste sterren zijn aan de voor- en achterkant hetzelfde. De middelste ster heeft een grijze applicatie gekregen. Op de achterkant heb ik deze stofjes dan andersom gebruikt.





De sterren voor deze week zijn allemaal klaar. Nu dus tijd om weekend te vieren. Wens ik jullie hiermee ook een gezellig weekend toe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...