17 december 2013

Voor de pop

Wie kent 'm niet, de traditionele kinderstoel met dubbele functie: het tafeltje en stoeltje zijn los te gebruiken maar op elkaar gestapeld is het een kinderstoel. En zoals dat met veel kinderspullen gaat, bestaat uiteraard ook hier een 'poppenversie' van.




Ik heb dit setje in het vertrouwde wit geverfd, waarna ik er een passend kussentje voor heb gemaakt. Deze wordt met een strik aan de achterkant vastgezet.


 
 
 
 
Nu zitten jullie vast te wachten op een foto van de stoel zoals ik 'm gekocht heb. Nou, hier is 'ie dan.
 
 
(zoek de verschillen)

 
 
Het stoeltje is te koop via mijn webwinkel. Ondertussen ben ik alweer met een poppenbedje bezig. Daar ga ik vanmiddag mee verder. De foto's hiervan zie je waarschijnlijk deze week nog hier verschijnen.
 
 
Wens ik jullie nog een gezellige dag.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...