15 januari 2014

Naar de maan

Nee, naar de maan vliegt deze raket niet. Hij hangt veel liever in een (stoere) jongenskamer, tussen zijn eigen vertrouwde sterren.




Zoals ik al eerder schreef, komen klanten vaak zelf met leuke ideeën. Zo had een klant de kasthanger 'uil' gezien en vroeg of het ook mogelijk was deze met een raket in plaats van een uil te maken. Ik ben met dit verzoek aan de slag gegaan en dit is dan het resultaat.


 
 
De klant wilde de hanger graag in grijs en donkerblauw, maar hij is natuurlijk ook in andere kleuren te maken.
 
 

 
De kleurcombinatie grijs/donkerblauw mét sterretjes blijft overigens populair bij mijn klanten. Deze week heb ik dan weer voor een andere klant hiermee houten letters beplakt.
 
 


Inmiddels heeft de raket mij ook nog inspiratie gegeven tot andere varianten. Een raketmobile en een raketkussen staan ook nog op het programma. Als ik deze ideeën heb uitgewerkt, vind je ze uiteraard op mijn blog terug.


Fijne dag nog!


 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...