20 februari 2014

Uit de kast

Vorig jaar kocht ik bij de kringloop een mooi dienblaadje waar ik toen helemaal blij mee was. Maar na een poos was ik 'm toch ineens zat en kreeg het een plekje in de kast, in afwachting van een eventuele nieuwe bestemming. Regelmatig zag ik 'm staan en bedacht ik, wat ik er zoal mee zou kunnen gaan doen. Het heeft een tijdje geduurd, maar ineens wist ik het. Ik zou 'm gaan verven. Wit moest 'ie worden!



De afgelopen jaren zijn er bij mij al vaker voorwerpen onder het mes ...uh... de (bijna altijd witte!) kwast gegaan, dus waarom dit dienblaadje niet ook? Hij knapte er zichtbaar van op.



Mooi! Maar toch wel een beetje 'kaal'. Een kleedje moest er in. Vond ik. En dan natuurlijk wel een gehaakt kleedje. Maar nu nog een mooi patroon hiervoor. Dat vond ik dan gisteren. Zomaar! Tijdens een middagje shoppen.




Tja, en dan gaat het 'kriebelen', hè! Vandaag ben ik er dan ook gelijk mee aan de slag gegaan.
En voilà!!
 
 




Jullie begrijpen het al: het dienblaadje heeft weer een plekje ín de kamer gekregen.
Bij het fotograferen merkte ik gelijk al, dat er héél veel leuke manieren zijn om 'm neer te zetten. Hij hoeft voorlopig dan ook niet meer in de kast. Misschien staan er bij jullie ook nog wel 'afdankertjes' in de kast die alleen maar op een make-over wachten ....?!





2 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Mijn moeder heeft zo'n zelfde dienblaadje, ik ga hem in de gaten houden. Ze brengt nogal eens dat soort snars naar de rommelmarkt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde 'm inderdaad zelf ook weer naar de kringloop brengen, maar ben nu blij dat ik het toch niet gedaan heb.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...