25 februari 2014

Warme lente

Hoewel we het er met z'n allen helemaal over eens zijn, dat we dit jaar geen 'echte' winter hebben gehad, kijkt iedereen toch reikhalzend uit naar het voorjaar. Helemaal met het mooie weer van de afgelopen dagen. Heerlijk straks de winterjas weer opbergen en mijn spijkerjasje tevoorschijn halen. De eerste paar weken zo zonder sjaal (waar ik ondanks de neppe winter toch iedere dag weer dankbaar voor was), is dan best wel wennen. Een katoenen sjaal, een gehaakte katoenen sjaal, leek mij dan ook een ideale oplossing. En dan natuurlijk wel zelf gemaakt.




Vorige week dan gelijk ook maar mooie wol (of eigenlijk katoen) hiervoor gekocht. Met naald nr. 5 en de granny square steek, was 'ie ook nog eens heel snel klaar.


 
 
Het is een mooie bio katoen van Lana Grossa (linea pura, voor wie het precies wil weten). Ik heb voor een gemêleerde variant gekozen met een ietsiepietsie blauw er in. Zo past 'ie mooi bij mijn spijkerjasje. Maar hij is ook nog in heel veel andere mooie kleurtjes verkrijgbaar.
 
 
 

Ik hoop natuurlijk wel dat het gelijk zo mooi weer wordt, dat ik 'm niet nodig heb. Maar mochten er onverhoopt tóch wat frisse dagen tussen zitten, dan ben ik er in ieder geval op voorbereid...!



 
Het mooie weer van de afgelopen dagen smaakt naar meer. Dus laat die lente nu maar komen....!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...