4 maart 2014

Lief en stoer

Haken blijft gewoon leuk en de mogelijkheden zijn ook nog eens eindeloos. Je moet soms alleen even op ideeën gebracht worden.
Zo kocht ik pas een haakboekje waar ik veel inspiratie door kreeg o.a. voor gehaakte kleerhangertjes. Eenmaal begonnen, kreeg ik het ene idee na het andere (ik kan er inmiddels zelf een boekje mee vullen...!).

Eén hangertje is gebaseerd op het patroon in het boekje (er stond er overigens ook maar 1 in!), de overige ontwerpen ontstonden 'gewoon' tijdens het haken.







Zoals met heel veel dingen, zijn de meeste ontwerpen bedoeld voor meisjes. Zo ook het gehaakte hangertje. Voor mij dan de uitdaging om ook wat varianten voor jongens te bedenken.
Daar ik inmiddels meerdere patroontjes heb, is het makkelijk om hier wat inspiratie uit te halen. Met hier en daar wat aanpassingen ontstonden zo een paar stoere kleerhangers.






Daar ik nog héél veel hangertjes heb en mínstens zoveel ideeën, ga ik hier nog even mee door.

De hangertjes zijn overigens te koop via Maisha, daar de opbrengst hiervan naar het kindertehuis in Kenia gaat. Mocht je dus een leuk cadeautje zoeken en hiermee gelijk een goed doel willen steunen, kun je ze daar of via mij bestellen. Je eigen ideeën (en/of kleuren) kun je natuurlijk ook altijd laten uitwerken.

Ik ga alvast weer verder met het maken van nieuwe....!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...