15 april 2014

Old school

Een tijd lang dacht ik dat ik de enige was, die het jammer vond dat bepaalde dingen ongemerkt leken te verdwijnen. Dingen waar je als kind blij mee was of goede herinneringen aan had. Alles moest ineens high tech, dus modern, worden. Maar de laatste tijd zie ik dat steeds meer dingen uit lang vervlogen tijden weer nieuw leven wordt ingeblazen: nostalgie in een eigentijds jasje. En hoewel ik het liefst de authentieke versie van iets koop, vind ik sommige moderne varianten toch té leuk om te laten liggen.

Zo vond ik vorige week bij een bezoek aan het Kruidvat deze leuke letterstempels. En voor 2,50 kon ik ze toch niet laten liggen?! Leuk om op cadeaupapier te gebruiken of op etiketjes. Ach, en anders om gewoon even bij weg te dromen....!!



Maar ook de lettertang vond ik in een eigentijds jasje terug. Gewoon bij de Hema.

 
 
En die ga ik zeker vaak gebruiken. Zó leuk op (voorraad)potjes of op cadeautjes of boeken of...?!
 
 
 
En mensen van mijn generatie kennen 'm vast ook nog: de kantoorstempel. Vroeger met teksten als 'betaald' of  'kopie' of in de variant met de verstelbare datum. In de moderne versie (ook van de Hema) staan alleen wel veel leukere teksten op.



Helemaal leuk om op (cadeau) labels te gebruiken of op een ouderwetse ansichtkaart of in boeken enz.


En blij zijn met dit soort kleine dingetjes, is dat niet ook een beetje 'old school'....??


Fijne dag nog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...