2 mei 2014

Van bruin naar roze

Gisteren, tijdens mijn wekelijkse schoonmaak- en opruimronde door het huis, kwam ik twee bruine vazen tegen die ik al jaren heb. Ze hebben inmiddels diverse interieurveranderingen meegemaakt, zonder dat ze het veld hoefden te ruimen (dit in tegenstelling tot héél wat andere spulletjes). Ik vind ze dan toch iedere keer weer te mooi om ze weg te doen. Nu moet ik wel bekennen dat ze (tot gisteren dan) inmiddels op een niet al te zichtbare plek terecht waren gekomen: in de hal bovenop de garderobekast. Toen ik ze gisteren echter in mijn handen had om ze van stof te ontdoen, bedacht ik, dat ze eigenlijk best wel weer in de kamer mochten staan. Maar dan niet in hun oude, bruine, stoffige jasjes. Nee, ze moesten wel eerst een make-over krijgen. Het liefst natuurlijk in een pastelkleur.


Zo gezegd, zo gedaan. Daar ik nog een pot roze verf in de schuur had staan en het ook nog eens heerlijk weer was om ze buiten te verven, ben ik gelijk enthousiast aan de slag gegaan.


Ja, zo mogen ze de huiskamer weer in. Voor weinig geld en een beetje moeite heb ik nu toch weer twee mooie vazen. En zeg nou zelf: ze zijn er ook nog eens behoorlijk van opgeknapt, toch?



Twee weken geleden vond ik bij de kringloop ook nog zo'n leuke pastel roze vaas waar ik gelijk helemaal verliefd op werd. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten: voor 2 euro mocht ik haar meenemen.




En zo heb ik weer wat leuke pastel aanwinsten in de kamer staan en dat bijna voor niets. Eens kijken of er nog meer van op mijn pad komt. 

Wens ik jullie een gezellig weekend!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...