22 augustus 2014

B Love

De laatste tijd heb ik veel letterkussens gemaakt en dan iedere keer voor een naam. Maar waarom niet eens alleen een letter zoals de B  of een woord als love ? Altijd leuk als klanten met dit soort bestellingen komen.



Voor deze opdracht heb ik speciaal de hartjesstof ingekocht. Want Love zonder hartjes? Dat kan natuurlijk niet.

 
Een los hartje (of soms een ster) krijgt de klant altijd bij een bestelling vanaf 25 euro. Die maak ik meestal van dezelfde stofjes. Wel zo leuk natuurlijk.


En een beetje met letter(kussen)s spelen blijft leuk.
Maar 'gewoon' op een kast of bed mag natuurlijk ook.



Voor mijn vakantie had ik nog een bestelling voor een B. Een letter neemt niet zoveel plek in en is leuk met andere accessoires te combineren. Ook als (kraam)cadeau doet 'ie het goed.

 
 
Het lijkt er op dat er even een pauze is voor wat betreft bestellingen voor letterkussens. Maar er ligt nog genoeg werk, dus ga ik weer verder met schommelstoelkussens, houten letters, kasthangers e.d.
 
 

Fijn weekend!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...