6 augustus 2014

Voor Mads

Het was alweer eventjes geleden dat ik een opdracht kreeg voor letterkussens. Dit keer kwam de bestelling van een vriendin uit Duitsland. Voor haar 6 maanden oude neefje Mads. De letters gaan dit keer dus ook nog eens de grens over. Mijn vriendin stuurde mij een foto van haar neefje, waar hij op een boxkleed ligt. De kleuren van dit kleed werden het uitgangspunt van de letters: aqua met lime. Een frisse combinatie.

 

 
Ook dit keer heb ik de beide kleuren in verschillende stofjes gecombineerd. Het is een fris maar door het aqua en de sterretjes toch ook een stoer geheel geworden.


 
 
Ik ben heel erg benieuwd wat Mads en zijn ouders ervan vinden. Mijn vriendin vond ze alvast erg leuk. Morgen gaan ze op de post en ga ik beginnen aan een volgende bestelling voor letterkussens. Dit keer voor twee zusjes: Loes en Fleur. Uiteraard in geheel andere kleurtjes. Zodra ze klaar zijn laat ik ze natuurlijk aan jullie zien.
 
Tot dan!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...