13 september 2014

Klaar om te gaan shoppen

Het is zover: Lellabella heeft haar eerste outfit. Een outfit waarmee ze op pad kan gaan om de rest van haar garderobe aan te schaffen.

 
Alvast een beetje voorbereid op de komende herfst bestaat haar eerste outfit uit een broek met jasje en een bijpassende haarband. Maar ook laarsjes en een handtas mochten natuurlijk niet ontbreken.

 
Ik ben begonnen met het maken van de broek. Een combinatie van een spijkerbroek en een legging waar ze zowel een topje als een trui bij kan dragen.
Daarna kwam het jasje. De mouwen zijn afgewerkt met een klein ruche. De kraag heb ik omgeslagen en vastgezet en het jasje is met twee knoopjes en lusjes dicht te maken. Sportief maar ook gekleed, dacht ik zelf.
 
 
Lellabella heeft een flinke bos mooi haar dat het leukst staat als het loshangt. Het moet alleen niet in haar gezicht gaan hangen, dus heeft ze een bijpassende haarband gekregen.
 
 
Ook een handtas mocht niet ontbreken. Die heb ik in dezelfde kleur gemaakt als de laarsjes.
 

 
Zo, het shoppen kan nu gaan beginnen.
 
 
Het is er heerlijk weer voor. En ik denk zomaar, dat ze haar nieuwe kleren hier vast nog wel een keer zal laten zien....!
 
Geniet van het mooie weer. Lellabella en ik gaan dat ook doen.
 
 


 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...