5 oktober 2014

Kinderspeelgoed?!

Het leukste is altijd als je dingen vindt waar je eigenlijk niet naar op zoek bent. En dan bedoel ik natuurlijk wel leuke dingen. Zo vond ik gisteren bij een bezoekje aan Middelburg ineens een paar leuke spulletjes die ik toch écht niet kon laten staan. Gewoon té leuk om niet mee te nemen. Het was in een soort winkel waar wij, sinds de kinderen deze leeftijd zijn ontgroeid, niet meer doelbewust binnen stappen: een speelgoedwinkel.
Si-Sa-Soep (de naam alleen al!). Zó uitnodigend dat ik er spontaan binnenliep en ogen te kort kwam. In ieder hoekje stond wel weer wat leuks. Eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar ach wie maakt zich hier nu druk om? Ik in ieder geval niet. Blij als een kind (dat dan weer wel) verliet ik met mijn 'buit' de winkel.


Daar ik nogal praktisch ingesteld ben (meestal dan), heb ik wel gekozen voor spulletjes waar ik dan ook wat mee kan en/of wat mee heb. Zo vind ik het erg prettig om mijn naaispulletjes, zoals schaar, centimeter, tornmesje, potloodje e.d., bij elkaar te hebben. Het grotere blik leek mij hier dan ook heel erg geschikt voor.


De afbeelding van het meisje aan de naaimachine gaf natuurlijk de doorslag. Het kleinere blikje leek mij handig voor spelden of spoeltjes.


Ik heb natuurlijk ook aan Lellabella gedacht. Het koffertje is voor haar. Voor haar kleertjes, maar ik wil er ook een bedje van maken. De plannen hiervoor heb ik al klaar, nu nog wat tijd én gelegenheid. Als het zover is, laat ik het uiteraard zien.

 
En gewoon voor de heb: een Volkswagen Bulli. Ik heb hier al een groter exemplaar van maar de afmeting (7cm) en de prijs (3,95) zorgden ervoor dat ik 'm gewoonweg niet kon laten staan.
 
 
Blij zijn als een kind: je zou het wel iedere dag wel willen zijn.
 
Fijne zondag.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...