15 februari 2015

Allerliefst

Februari staat altijd voor (o.a.) Valentijnsdag en voor voorjaarsbodes en beide zijn een onuitputtelijke bron van inspiratie. Dit jaar heb ik me er ook weer eens door laten inspireren.
En uiteraard kon dit niet helemaal zonder een haakwerkje....! Voor Valentijnsdag heb ik heel eenvoudig twee hartjes gehaakt en deze met lieve roosjes afgewerkt (en zoonlief wist op zijn beurt hier wel iemand mee te verrassen...!!).


Speciaal voor deze dag heb ik ouderwetse hartjessnoepjes gekocht. Voor een beetje sentiment ben je tenslotte nooit te oud...!!


Hoewel ze al sinds de kerst te koop zijn, heb ik ze zelf toch pas nu gehaald: tulpen. Roze tulpen. Helemaal passend bij het mooie weer van de afgelopen dagen.


En (inmiddels) traditiegetrouw heb ik weer diverse hyacintenbollen in jampotjes staan. Heel eenvoudig maar o zo decoratief.


Heerlijk om zo iedere keer weer door de seizoenen geïnspireerd te worden.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...