19 maart 2015

Black & beautiful

Drie weken geleden zag ik deze mooie zwarte stoel al bij de kringloop staan en was er gelijk verliefd op. Op de een of andere manier vond ik alleen geen tijd en gelegenheid 'm te gaan halen. Tot afgelopen dinsdag. Geheel tegen mijn verwachtingen in stond 'ie er nog. Overwoog ik de eerste keer nog of en waar ik er een plaatsje voor had, nu wist ik het meteen: in onze 'nieuwe' slaapkamer.
Dochterlief is een half jaar geleden het huis uit gegaan en wij hebben besloten haar kamer (weer) tot onze slaapkamer te maken. Haar zwarte gordijnen heeft ze laten hangen waardoor de stoel hier straks perfect bij past. Ja, black ís beautiful!!

 
 
Ca. 15 jaar geleden had ik een mooie plaid gebreid (lang voordat dit weer een rage werd!!). Deze lag vroeger op de bank in de huiskamer zodat de kinderen er heerlijk onder konden kruipen als ze ziek waren of in hun pyjamaatje op de bank lagen. Het plaid is hier allang te klein voor en verhuisde mede daarom naar zolder. Maar nu blijkt hij erg leuk bij deze stoel én daarmee in onze slaapkamer te passen.
 
 
 
Verder kocht ik bij deze kringloopwinkel gelijk ook nog een mooie vaas die straks, als de kamer helemaal klaar is, ook een mooi plekje krijgt.

 
 
De slaapkamer is nog niet klaar. Een kast is inmiddels geverfd, een andere moet nog aangeschaft worden. Een muur moet nog een andere kleur krijgen en nieuwe rolgordijnen staan ook nog op het programma. Daarna komt dan het leukste deel: de finishing touch. Ik kijk er naar uit....!!
 
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...