12 maart 2015

Blijmakers (2)

De afgelopen dagen vond ik weer zulke mooie eenvoudige dingen. Blijmakers!! Ik móet ze gewoon even met jullie delen.

Zoals dit vaasje en de paasservetjes. Gewoon bij de supermarkt om de hoek tijdens het halen van mijn dagelijkse boodschappen. Op een plaats waar je het dus niet echt verwacht. En hoe leuk is het thuis legen van je boodschappentas dan ineens....!!


De afgelopen tijd kom ik wel zéér regelmatig bij de Xenos (en nee, ik krijg geen vergoeding voor deze sponsoring!!). Zo ook gistermiddag. Dit bloempotje stond er tussen alle pastelgekleurde paasartikelen en ik was gelijk helemaal verliefd op deze twee kuikentjes. De witte druifjes passen er perfect bij. En na Pasen doet dit bloempotje (met een ander plantje) het vast ook nog leuk.


 
 
 
Verder vond ik er ook nog een houten huisje. Kaal! Té kaal, bedacht ik me op weg naar huis. Maar daar had ik al vrij snel iets leuks op bedacht. Eenmaal thuis heb ik een zwarte bloem gehaakt en deze erop geplakt. En voilà!
 




Blij (kunnen) zijn met eenvoudige dingen?! Het gaat mij steeds beter af en ik ga het steeds leuker vinden....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...