28 maart 2015

Helemaal blij

Als je eenmaal met letters gaat werken, lijken de mogelijkheden eindeloos. Dat zag ik al met de houten letters, later met de letterkussens en nu met de gehaakte letters. Na lief  en held  nu dus blij.


Inspiratie doe ik eigenlijk overal op. Dit keer heb ik me, heel eenvoudig, laten inspireren door tulpen. Bijna uitgebloeide tulpen zelfs. Ik heb daar kort geleden foto's van gemaakt en toen ik met deze letters begon, vond ik de kleuren van deze tulpen helemaal geschikt. Waarom dus moeilijk doen als de natuur je zelf ideeën aanreikt? Je hoeft het 'alleen maar' te zien en ermee aan de slag te gaan...!



En zo ben ik dan ook maar 'gewoon' begonnen. Uiteraard met de B.
 

 
 
 
Alle letters kregen ook nog eens een vlinder.
 
 
 
En zo ontstond dit bonte gezelschap.
 
 
Hier word je toch helemaal blij van? Ik tenminste wel.
 
 
De letters zijn overigens hier te koop. Hoewel ik alweer nieuwe letters klaar heb liggen, ga ik nu eerst aan een ander (haak)idee werken. Hoe en wat zien jullie binnenkort (en voor wie niet kan wachten: op Facebook en Instagram kun je er al wat van zien....!!).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...