1 maart 2015

Lief!

Met letters kun je erg leuke dingen doen. Zo beplak ik voor mijn webwinkel al heel lang houten letters met stof en maak ik sinds een poos letterkussens van stof. Daar ik momenteel veel haak, was het bijna logisch dat ik ook eens letters zou gaan haken. Alleen was de vraag tot nu toe: hoe? Een (toevallige?) blik in een tijdschrift bracht mij op het idee om hier kartonnen letters voor te gebruiken.


Een ander toeval (?) wil dat ik net alle kleurtjes van het nieuwe haakkatoen ByClaire besteld had en daarmee gelijk keus had uit heel veel kleurtjes. Een mooi begin van mijn gehaakte letters.


De L en de I had ik vrij vlot af, maar dat waren dan ook makkelijke letters vergeleken met de E en de F.


Met wat gepuzzel en heel veel geduld is het me dan uiteindelijk toch gelukt.

 
 Alle letters heb ik afgewerkt met een stiksteekje en een bloemetje met blaadjes.
Bij iedere letter wel weer anders.
 
 
En hoewel alle letters totaal verschillend zijn, vormen ze toch een LIEF geheel.
 

Nu is het zo, dat deze letters qua kleur en tekst wel specifiek voor meisjes zijn dus.... wil ik voor jongens nog een stoere variant maken. De (kale) kartonnen letters hiervoor heb ik al in huis en ik heb nog meer dan genoeg verschillende kleuren garen.


PS de letters zijn hier te koop
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...