31 maart 2015

Lieve haasjes

Daar ik onlangs heb besloten om diverse haakwerken te gaan verkopen, opent dit meteen heel veel meer mogelijkheden en bruis ik sindsdien van de ideeën. Een van deze ideeën was een slinger. Eén met lieve kleurtjes. In pasteltinten.

 
Nu had ik kort geleden alle kleuren van het nieuwe garen ByClaire gekocht. Dat hield in dat ik niet alleen mijn voorkeurskleuren ontving, maar ook kleuren (tinten) die ik zelf niet zo gauw zou kopen, maar waarmee je wel geweldig leuke dingen kunt maken. Een slinger als deze bijvoorbeeld.
 
 


En omdat het bijna Pasen is, kwam het patroon van dit lieve haasje ook 'zomaar' op mijn pad. Ik had de haasjes in mijn paastakken kunnen hangen, maar omdat ik al aan deze slinger was begonnen, kreeg ik spontaan het idee om ze hiervoor te gebruiken.




Heerlijk, deze combinatie van kleurtjes. Ik ben er helemaal verliefd op.

 
 
En uiteraard is de slinger te koop. Klik HIER voor meer info.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...