12 mei 2015

Zeeblauw

Slingers blijven leuk. Of ze nu van papier, van stof of gehaakt zijn. Of je ze nu binnen of buiten ophangt of  bij speciale gelegenheden of om een ruimte op te leuken: alles is mogelijk en het is allemaal even leuk. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de eindeloze kleurvariaties.
Pas had ik een bruine vlaggetjesslinger gehaakt. Daar deze inmiddels verkocht is leek het me leuk om nu een blauwe variant hiervan te maken.


Blauw associeer je al gauw met zee, stoer, maritiem, enz.! Super geschikt dus voor jongens.

 
Door de verschillende kleuren blauw past het ook makkelijk bij andere kleuren of blauwtinten.
 
 
De blanke houten kralen die ik tussen de vlaggetjes heb gezet geven de slinger iets extra.


Ik ben inmiddels begonnen aan een bijpassende mobile met zeilbootjes. Wat voor slingers geldt, geldt ook voor mobiles: de mogelijkheden zijn eindeloos.....!!!

 
 

heb je belangstelling voor de slinger en/of de mobile: kijk bij Blijmakers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...