24 mei 2015

Zomerschoentjes

Op dit moment ben ik druk bezig om de voorraad voor mijn nieuwe webwinkel aan te vullen. Omdat het een heel nieuw (breed) concept wordt, heb ik heel veel meer ruimte voor nieuwe producten. In het kader hiervan heb ik me eens gewaagd aan babyschoentjes. Nu ben ik zelf niet zo handig in het bedenken van patroontjes en maak daarom dan ook dankbaar gebruik van bestaande patroontjes.
Zo ook voor babyschoentjes. Tijdens een dagje uit met vriendinnen kwam ik een geweldig boek tegen waar meer dan genoeg leuke patroontjes van babyschoenen in staan. Ik ben er dus maar gewoon eens in begonnen. Uiteraard met zomerschoentjes.

Ik heb inmiddels vier paar af, maar deze bruine sandaaltjes zijn verreweg mijn favoriet.


Een ander modelletje in andere kleurtjes geven gelijk ook weer een andere uitstraling.


Maar ik heb natuurlijk ook schoentjes voor meisjes gemaakt. Het leuke daarbij is wel dat er meer variatie in modelletjes en kleurtjes is (zoals wel bij meer meisjes spulletjes!!). Deze hebben een mooi grote bloem op de bovenkant gekregen.


En deze hebben dan een bloemetje als (knoop)sluiting aan de zijkant en een gevlochten riempje bovenop.


En nog even alle schoentjes op een rij. Volgens de patronen zijn ze geschikt voor baby's van 0-6 maanden.

 
 
Al deze schoentjes zijn natuurlijk ook in andere kleurtjes leverbaar. Leuk als je bijvoorbeeld een feestje hebt waar de baby ook meer naartoe gaat en de schoentjes moeten bij een bepaald (feestelijk) pakje of jurkje passen. Meer dan genoeg mogelijkheden dus.

 

PS De schoentjes zijn voorlopig alleen te bestellen via Blijmakers.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...