6 juli 2015

Verliefd op hartjes

Voor slingers en mobiles heb ik nog steeds nieuwe inspiratie. Met eenvoudige patroontjes en een mooie kleurcombinatie ontstaat er bijna vanzelf iets leuks. Een poos geleden kwam ik een patroon tegen voor gehaakte hartjes en het leek me leuk deze eens voor een mobile te gebruiken.


Even wat mooie kleurtjes bij elkaar gezocht en ik kon aan de slag....!!!
 
 
Ik werk op dit moment heel graag met gemêleerd garen en net zoals bij de slingers 
werd deze dan ook het uitgangspunt voor de kleurcombinatie van de hartjesmobile.
 
 

En in combinatie met twee  verschillende soorten hartjes is het een lief geheel geworden.

 

Zowel de grote hartjes als de ring waaraan de hartjes hangen, heb ik afgewerkt met een schulprandje.

 
 
De bij elkaar 15 hartjes vormen een mooi en lieflijk geheel. Om verliefd op te worden, toch?
 
 
En wil je de mobile in andere kleurtjes? Uiteraard is dat mogelijk.
Ik ga wat dat betreft de uitdaging graag aan....!!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...