12 juli 2015

Verslingerd aan hartjes

De kleurcombinatie van de hartjesmobile van vorige week vond ik té leuk om niet nog een keer te gebruiken. En dan uiteraard ook weer met hartjes.


Het model van de slinger is bij de trouwe lezer van dit blog vast bekend. Ik heb dit keer alleen de houten kralen weggelaten en volgens mij is het resultaat er niet minder om, toch?

 
Bij de vorige hartjesslinger had ik alle hartjes in een verschillende kleur gedaan, bij deze slinger kwam het toevallig zo uit dat ik op ieder (om en om) vlaggetje een roze hartje kon doen.


Bij de slinger heb ik, naast de kleuren van de mobile, een extra kleur gebruikt, namelijk lichtgrijs. Hiermee heb ik de vlaggetjes aan elkaar gehaakt.


Toch nog maar even een foto van de hartjesmobile om te zien hoe leuk deze bij de slinger past.
 
 
 
En Lellabella?! Ook zij is, zoals jullie zien, helemaal in haar sas met de slinger en de mobile....!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...