27 september 2015

Op de boerderij

Ooit kocht ik een boek waarin allemaal patroontjes staan om slingers te haken. Hoewel ik inmiddels héél wat patroontjes uit dit boek heb gehaakt, moet ik eerlijk bekennen dat ik er ooit maar één slinger van heb gemaakt....!! Alle andere patroontjes heb ik gebruikt voor andere creaties. Nu ook weer. Niks geen boerderijslinger, maar....


...tja, hoe noem je zoiets! Ik denk dat het begrip 'wandbord' nog het meest in de buurt komt. En dan met een boerderij erop afgebeeld.


 
Inclusief dieren natuurlijk. Zo wonen op deze boerderij een koe, een schaap en een varken. Maar een tractor mocht natuurlijk ook niet ontbreken.



Je kunt 'm zowel neerzetten als ophangen, al dan niet in een boerenkinderkamer.
 

De boerderij 'verhuist' straks naar mijn nieuwe webwinkel (De Beste Blijmakers). Er wordt momenteel hard gewerkt aan de nieuwe site. De eerste ontwerpen (schetsen) hiervoor zijn veelbelovend, maar het duurt nog wel eventjes voordat het zover is....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...