1 januari 2016

De Beste Blijmakers voor 2016

Bij deze wens ik alle lezers van mijn blog een best  en blijmakend  2016. Zet de goede dingen voort, laat de minder leuke dingen achter en ga vooral vol vertrouwen het nieuwe jaar in. Kortom: maak er iets moois van.
Zelf ga ik dit zeker ook proberen. Ook voor wat betreft mijn nieuwe website De Beste Blijmakers.


Daar alle voorbereidingen hiertoe nogal complex bleken, laat het helaas nog heel even op zich wachten. Alles bij elkaar heeft het van mij in ieder geval meer gevraagd dan bij voorbaat gedacht: volharding, teleurstelling, doorzettingsvermogen, visie, creativiteit enz., maar vooral geduld om toch enthousiast te blijven.
Inmiddels begint e.e.a. vorm te krijgen en ik hoop dan ook van harte dat het deze maand gaat lukken mijn nieuwe site online te hebben.


 
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ga dus zeker proberen
het nieuwe jaar 'best' en 'blijmakend' te maken.
 
Ingrid
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...