8 januari 2016

Meneer de Koekepeer

Het blijft toch altijd heel erg leuk als klanten zelf met ideetjes komen. Heel stiekem vind ik dit het allerleukste om uit te werken. Oké, ook wel een beetje spannend, want je weet tenslotte maar nooit hoe het uitpakt.
Zo kreeg ik pas de vraag of ik twee peertjes kon haken, passend bij lampjes, eveneens peervormig. Zelf ben ik niet zo heel erg handig met patroontjes maken, maar even op internet zoeken en je komt er meer dan genoeg tegen. Ik heb 'm hier een daar een beetje aangepast om ze zo mooi mogelijk te krijgen.


En o, wat zijn ze schattig geworden: meneer en mevrouw de Koekepeer.

 
Meneer de Koekepeer in een mintgroen jasje met een roze blaadje en steeltje.
 
 
En mevrouw de Koekepeer dan net andersom.
 
 
 
Ze kennen elkaar nog maar kort, maar zijn nu al onafscheidelijk....!!
 
 
Voor dezelfde klant mocht ik ook een gordijntje maken voor de hut onder het bed van haar dochtertje. Zoals jullie zien krijgt dit ook de goedkeuring van meneer en mevrouw de Koekepeer.

 
Jullie snappen nu vast ook waarom ik het altijd zo leuk vind als klanten met ideetjes komen....?! De peertjes ga ik aan mijn assortiment toevoegen en zullen op bestelling in alle kleurtjes leverbaar zijn.
 
Ingrid
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...