15 januari 2016

Moeder en dochter

De band tussen moeder en dochter is meestal een speciale band. Zelfs wanneer je een peer bent....!! Kijk maar, dan zie je precies wat ik bedoel.

 
Het begon allemaal met moeder peer. Nee! Eígenlijk begon het zelfs nog daarvoor! Vorige week nl. maakte ik op bestelling twee pastel peertjes en vond het patroon zó leuk, dat ik 'm gelijk nog een keer wilde maken. Daar ik kort ervoor een hele nieuwe serie producten in zwart/wit had gemaakt, was de kleurkeus voor het nieuwe peertje snel gemaakt. 
 
 
Omdat het oorspronkelijke patroon voor een klein peertje was, besloot ik de grote peer (15cm) met een dubbele draad te haken en, hoe logisch, een baby peer (10cm) met een enkele draad. Als extra kreeg het baby peertje dan nog wel een lieve roze strik.
 
 
Wat een stralende moeder en dochter. Je kunt goed zien dat ze familie zijn...!
 
 
Wat een (andere) kleur al niet kan doen!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...