26 februari 2016

Vrolijk fruit

Hij kon na de gehaakte peertjes natuurlijk niet uitblijven: de gehaakte appel. De peertjes die ik tot nu toe heb gemaakt, waren toch wel meer bedoeld voor meisjes, maar dit keer leek het mij leuk eens een setje voor jongens te maken. Ik heb hiervoor daarom ook wat stoer(der)e kleurtjes gebruikt.

 
In de fruitschaal wil je het liefst geen bruine appel hebben liggen, maar gehaakt ziet 'ie er toch wel heel vriendelijk uit. Fris appelgroen past hier ook heel mooi bij.
De peer heb ik van gemêleerd garen gemaakt en deze heb ik dan weer gecombineerd met het bruin van de appel.  
 
 
En zo ontstond dan een stoere set. Leuk voor op een jongenskamer.
 
 
Een mooi en vrolijk fruitstel!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...