6 maart 2016

Gestrikt door de lente

Hoewel er vandaag nog meer dan genoeg maartse buien vielen, hangt het toch wel in de lucht: de lente. Uit de wind, in de zon is het zelfs al heerlijk toeven. En dan borrelen ze toch ongemerkt op: lentekriebels. Ik móest gewoon (al)weer met wat vrolijke kleurtjes haken, dus bedacht ik, dat het haarsetje dat ik voor de feestdagen met glittergaren had gehaakt, nu ook eens in lieve pastelkleurtjes kon maken. En dan kriebelt het zo, dat ik er gelijk maar aan ben begonnen.

 
De kleurtjes heb ik de afgelopen weken voor meer dingen gebruikt, maar ze blijven leuk, wat je er ook van maakt. Voor het haarelastiekje heb ik zalm gekozen.
 
 
En voor het haarbandje en de knipjes roze en mint.
 


En hiermee vond ik de set compleet.
 
 
Dus: laat de lente maar komen....!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...